.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت بیشتر شده است. خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت بیشتر شده است.(ادامه)
شاکری گفت: به‌دلیل همکاری نکردن بانک‌ها، دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند بهترین کار است. اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
شاکری گفت: به‌دلیل همکاری نکردن بانک‌ها، دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند بهترین کار است.(ادامه)
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: واردات خودرو علاوه بر ارتقا ایمنی، باعث رقابت بین خودروسازان می‌شود. کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: واردات خودرو علاوه بر ارتقا ایمنی، باعث رقابت بین خودروسازان می‌شود.(ادامه)
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند. فراهم شدن امکان تردد برای زائران اربعین از طریق مسیر دریایی
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری دولت‌های نهم و دهم درگذشت. فوری| وزیر اسبق راه و شهرسازی درگذشت
حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری دولت‌های نهم و دهم درگذشت.(ادامه)
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفند ماه
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت طبق برنامه‌ریزی سازمان بورس تا ۲۵ اسفند ماه به حساب همه دارندگان سهام عدالت پرداخت شود.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تحویل روزانه ۳.۵میلیون لیتر سوخت جت (۶۰۰) به ایرلاین‌های داخلی برای پروازهای خارجی و داخلی خبر داد. ایران صاحب کارخانه هواپیماسازی شد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تحویل روزانه ۳.۵میلیون لیتر سوخت جت (۶۰۰) به ایرلاین‌های داخلی برای پروازهای خارجی و داخلی خبر داد.(ادامه)
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟ نقش انتخاباتی بذرپاش چیست؟
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان با اشاره به ضرورت اجرایی شدن منطقه آزاد اینچه برون، گفت: اطاله عملیات اجرایی موجب ناامیدی سرمایه‌گذاران خواهد شد. اطاله روند اجرایی منطقه آزاد «اینچه‌برون» موجب ناامیدی سرمایه‌گذاران خواهد شد
شمال نیوز : نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان با اشاره به ضرورت اجرایی شدن منطقه آزاد اینچه برون، گفت: اطاله عملیات اجرایی موجب ناامیدی سرمایه‌گذاران خواهد شد.(ادامه)
سالانه یک میلیون به تقاضای مسکن اضافه می‌شود و این موضوع باعث شده تا تولید مسکن به یک قانون تبدیل شود. مسکن‌سازی مربوط به یک وزارتخانه و یک دستگاه نیست و تقریبا همه بخش‌های اقتصادی باید در این زمینه گام بردارند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت :  از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود .... تورم طی ماه‌های اخیر در بخش مسکن منفی بود / برخی مدیران قبلی وزارتخانه ادعا می‌کردند قیمت مسکن به ما ارتباطی ندارد / برخی موانع در استان مازندران وجود دارد که من متوجه مبنای حقوقی و قانونی آن نیستم !
شمال نیوز : مهرداد بذرپاش گفت : از تاریخ ۴ خرداد که در این استان حضور داشتم و تصمیماتی اتخاذ شد در غرب استان مازندران اتفاق خاصی نیفتاد و این موضوع باید مورد رسیدگی واقع شود ....(ادامه)
«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی با استقبال مسئولان در فرودگاه ساری وارد مازندران شد. وزیر راه و شهرسازی وارد مازندران شد
«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی با استقبال مسئولان در فرودگاه ساری وارد مازندران شد.(ادامه)
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پروازهای بین ایران و کشورهای ارمنستان و آذربایجان تا اطلاع ثانوی خبر داد. پروازهای ایران به ارمنستان و آذربایجان تا اطلاع ثانوی لغو است
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پروازهای بین ایران و کشورهای ارمنستان و آذربایجان تا اطلاع ثانوی خبر داد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه امروز به مازندران سفر می‌کند. سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران
وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه امروز به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
استیضاح وزیر راه و شهر سازی تکذیب شد
«علی‌اصغر خانی» عضو کمیسیون عمران مجلس مطالب منتشره از قول وی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی و اینکه «دولت در حوزه مسکن فقط شعار می‌دهد» را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سابق وزیر راه و شهرسازی بعنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر منصوب شد. مهدی عبوری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر شد
شمال نیوز : معاون سابق وزیر راه و شهرسازی بعنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر منصوب شد.(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
همزمان با آغاز سفرهای اربعین و با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی، به منظور تسهیل سفر زائران کربلا امکان جابه جایی آن‌ها از طریق تاکسی‌های اینترنتی فراهم شده است. شرایط سفر اربعین با تاکسی‌های اینترنتی
همزمان با آغاز سفرهای اربعین و با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی، به منظور تسهیل سفر زائران کربلا امکان جابه جایی آن‌ها از طریق تاکسی‌های اینترنتی فراهم شده است.(ادامه)
توصیه رئیس جمهور به مسئولان / ببا کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند/ دستور پرداخت وام اربعین به صورت قرض‌الحسنه ....(خبر)
(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است. زمان اولین پرواز اربعین اعلام شد
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند. چه کسانی نمی‌توانند کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شوند؟
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند.(ادامه)
دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به انتشار نامه مجعول و خبری با عنوان «سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا با استفاده از رانت پدر » توضیحاتی را ارائه کرد. توضیحات فرودگاه امام در خصوص یک «نامه جعلی» برای دختر وزیر
دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به انتشار نامه مجعول و خبری با عنوان «سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا با استفاده از رانت پدر » توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 52 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.